Monday, November 17, 2008

No ilmselgelt on meeletult aega mööda läinud ja mina ei suuda kunagi midagi ära kirjutada.

Vahepeal olen ma kaks korda Tartus kämpinud, robi juures, üheinimese voodit me jagada ei oska.

Vahepeal on olnud kaks sünnipäeva, mis mõlemad möödusid päris vaikselt. (Lihtsalt ei ole mitte mingisugust isu enam juua, ainult roosid, mis on liiga jube head. Aga. Nädalavahetusel tuleb vist Marjaga juua, muidu on jamasti :D)

Kama sai uue kassi ja kuna ma pole ammu ühtegi kassipoega näinud, (mõtlete jah, et ma käin kassiabis, et seal kasse küllal, aga kõik on päris suured juba. A õigus, ma käin kassiabis vabatahtlikuks, seda pole ka veel maininud), siis võin vabalt öelda, et kõige üübernummim kiisu üldse.

Siis käisin vaatamas rambot, mis oli päris äge, aga mitte nii äge, aga ikkagi äge. Lisaboonusena paljas Risto, niiet, hehe :D
Kommunisti Surma käisin ka vaatamas ja no ausalt on see siiamaani kõige ägedam tükk NOs, mida ma näinud olen.
MacBeth pidi sitt olema, loodan, et nii sitt ikka pole, aga no, kahe nädala pärast saan teada.

Saime Mariga lõpuks switchi ka vahele a ma ei pea enam oma arvutit jagama, hehe.

Koolis käib juba viiendat nädalat praktika, niiet ilmselgelt on asi juba hulga paremas seisus kui aasta alguses, aga see lõpeb nüüd ära ja siis jälle igav jama ja vist peab lõpuks õppima ka hakkama.
Küljendamise praks oli elutüütu, mitte praksi enda pärast vaid kahe isiku pärast, kes mul kahel pool istusid.

Väljas oleme nüüd juba kaks korda käinud (alright), üks ja sama seltskond, kolmandik klassist, aga no eks teised ise teavad. Vähemalt on lõbus.

Ja lõpuks kaks kõige tähtsamat asja.
Puls lasi lõpuks oma jõuluõlu jälle välja, jeeeeeeeeee.
Ja.
Eile nägin ma selle aastalõpu esimest lund :)

1 comment:

Anonymous said...

ma pean kõike üksi tegema, ka jooma:D
vana pussy;D
tglt ei ole:D
kyll me panustame jõuludele, et siis
häid jõule!:d