Tuesday, January 27, 2009

Laiskus.

Kuna olen jube laisk postitaja, siis quote mu eilsest päevasündmusest :

26. jaanuar. Kallis blogi, sa ei kujuta ette, mis juhtus! Täna nägin tänaval endast 15 meetri kaugusel (mõõtsin üle) Risto Kübarat! Ma ei valeta! Tal olid jalas tanksaapad, millega ta astus kolmemeetriseid samme, 3 sammu sekundis ehk kui matemaatikat rakendada - 9m/s, seega meie vahemaa aina suurenes. Kuni ta oli sunnitud trammipeatuses seisma jääma ja vihaselt trammi ootama, endal kõrvaklappides tümakas peksmas.

Ma lubasin, et kui ma veel teda näen, siis stalkin teda ja uurin välja, kus ta elab ja siis lähen laenan talt tassitäie suhkrut. :D
Senikaua pean ma viie aeg keskturu trammipeatuses kämpima iga päev.


Tänasest päevast nii palju, et quote :

27. jaanuar. täna polegi kedagi kuulsat näinud...ma ei tea, mõtlesin, et kui tõesti enam muud varianti pole, siis lähen Stockmanni Pange vaatama


Meid Kristiga peaks luurele saatma või sõjaplaane koostama panema või midagi säärast.

Ende.

E: '
Kadi ^ says:
nüüd risto googledab ennast ja siis jõuab mu blogini ja siis stalkib mind hoopis kuni üles leiab mu ja siis lööb maha või midagi

3 comments:

Kristi said...

Risto, kui sa selle postituse leiad, siis ma igaks juhuks ütlen kohe ära, et minul pole Kadi ja tema plaanidega mingid seost...
ei ole vaja mind ninjakillida!
´
Kristi

Kristi said...

mis mõttes, Kadi, kas sul täna (või noh, eile) ei juhtunudki veel mõnda seiklust, millest pajatada????
või on Risto su juba leidnud ja sind lihtsalt pole enam, et sellest pajatada?

Anonymous said...

eh:D
aga kadi nägi robert kõrvitsat ka!
nahhui peaks tlna kolima!