Friday, January 11, 2008

Veits saiko.

Asi on selles, et mingi saiko Tallinna tavanumber(või mina ei tea) helistab ringi. Eile sain mina kõne, kui vastu võtsin, pandi kohe ära. Täna sai pinginaaber samalt numbrilt kõne, aga enne pandi ära kui jõudis vastu võtta. Siis ütles veel üks klassiõde, et tal oli ka sellelt numbrilt vastamata kõne. Kui ma numbrit googeldasin ja netitasin ja 1182 ja muudes kohtades otsisin, ei andnud number mitte ühtegi vastet. Tagasi helistades lastakse ühe korra kutsuda ja siis kõne katkestatakse.
Kui keegi teab midagi sellest, siis öelge midagi, sest mulle ei meeldi sellised asjad :D

Number on muidu (+372) 6640822.

Igastahes kool on jama, hea meel, et poole aasta pärast läbi on. Pluss see uni, mis kooliga kaasneb on veel nõmedam ja need unenäod, mida ma magades näen on nõmeduse tipp. Kui keegi teab, kuidas unenägudeta magada, siis öelge.

Ja tegelikult on veel kõige kõige nõmedam kirjutajate streik, tänu millele 90% mu vaadatavatest sarjadest hetkel välja ei tule. Lost hakkab kolme nädala pärast, niiet juhhei.
E: Vaikselt hakkavad tulema ikka.

Sigur Ros - Saeglopur

8 comments:

Anonymous said...

Proovisin sellel numbril helistada, natuke aega kutsus ja siis tuli kinnine toon või kuidas seda kutsutakse. Siis helistati tagasi, võtsin vastu ega öelnud midagi. Hetkeks oli täielik vaikus ja pandi ära...

Anonymous said...

Nüüd helistati uuesti, kõhklesin natuke ja ütlesin "Halloo". Tead, mis? Oli mingi tšikk Viasatist ja pakkus DigiTV'd.

Anonymous said...

:D :D :D
Mystery solved.

Selline värk siis.

Anonymous said...

irv, mis tal pole endal kreda, et vastakaid teeb või? lolz.

Anonymous said...

haaa, unenägudeta uni oleks vahel suht normaalne.
aga mul ei juhtu seda suht kunagi, nii et ma ei oska nõu anda.
võin ainult öelda, et...
ma tean, mida sa tunned :D

Anonymous said...

mulle helistas täna ka see number...tegi vist vastamata sest ei jõudnud vastu võtta. üritasin kahh tagasi helistada aga lootusetult...
veider värk...

Anonymous said...

und ei näe siis, kui organism sigaväsinud on. tee üks tore trenn mingi aeg enne magamaminekut. kui siis uni päris ära ei kao, siis und ei näe:D

Anonymous said...

Mina ei näe unenägusid tavaliselt nädala sees, sest siis nad ei jõua tulla ja ma olen liiga väsinud et neid näha. Mulle nad igastahes meeldivad, mõned on ikka erilise kiiksuga:P
Kui ma alguses selle kõne kohta lugesin, mõtlesin, et nonii Jaapani õudukas "One missed call" saab tõeks:S. Aga suht õudust tekitav on ikkagi...